eftermontering audio navigation i fiesta

Teknik hjørnet.

Redaktører: Allan Larsen, Postal

eftermontering audio navigation i fiesta

Indlægaf kaspermn » lør mar 14, 2015 10:08 pm

Er det muligt at få eftermonteret nyt audio eller navigationssystem i fiesta fra 2015? Gerne de originale. Og er der nogen der kan montere det nær Østjylland?
kaspermn

Re: eftermontering audio navigation i fiesta

Indlægaf kral » lør mar 28, 2015 3:27 pm

kaspermn skrev:Er det muligt at få eftermonteret nyt audio eller navigationssystem i fiesta fra 2015? Gerne de originale. Og er der nogen der kan montere det nær Østjylland?

Det er 100% muligt! Du behøver ikke engang at kode systemet for at få det til at virke.
Har lige installeret et originalt navigationssystem i en Focus 2014 uden problemer, alle stik passer, selvom bilen ikke er født med sat nav, og med kort over vest europa version 4.1(2014)! Det eneste du skal have fat i er en gps antenne, og de fåes på ebay fra 30-60 kr. incl. porto.
kral

Indlægaf bent60 » ons mar 09, 2016 4:53 pm

Hej Kasper
Har de samme ovevejelser - hvad fandt du ud af?
(også Ford Fiesta)
Ford siger at der skal ske ændring af ledningsnet (måske 8000 kr plus moms) så den vej er i hvert fald "død".

En firma der hedder Navigo siger de har et system, der netop kan monteres i en Ford Fiesta som min - pris 5 500 kr incl bakkamera. Nogen der kender noget til firmaet, kvaliteten af deres produkter, samspil med bilens software i øvrigt og Ford Fiesta i særdeleshed? (noget blandede anmeldelser på Truust Pilot)
bent60

Indlægaf per müller » tors mar 10, 2016 8:52 am

- og jeg følger osse lige med her. :-)
per müller

Indlægaf Fiestamk7 » man dec 05, 2016 3:23 pm

Jeg kan se på www.astina.dk at de har en navi enhed til netop Fiesta. 6000 er prisen. Om det er rent plug & play skal jeg lige have undersøgt
Fiestamk7

Indlægaf Fiestamk7 » tors dec 15, 2016 8:05 pm

Opdatering.. den fra astina vil fjerne alle de ting i den indbyggede radio/ kørecomputer såsom ambilight osv. Efter lidt snak med en mekaniker så er det vurderet at det er bedre at bestille Sony Radio m. navi enheden hjem via eBay.co.uk.
Nogen der ved om varenumrene er de samme på engelske og danske biler? (Læs: er en radio i en engelsk mk7 den præcis samme som i en dansk)
Fiestamk7

Indlægaf Fiestamk7 » tirs dec 20, 2016 7:28 pm

Fedt!!
Så er det bare med at finde et sæt incl. Gps antenne. Og så en der vil sende til DK.
Fiestamk7

Indlægaf Fiestamk7 » ons jan 18, 2017 9:59 pm

Så er der monteret Sony radio m. DAB og navigation. Mangler bare post nord kommer med min gps antenne :roll:
Ja, og så lige at finde en der i nærheden af Aalborg vil være så elskværdig at montere DAB delen hvis jeg kommer med delene og enten lidt klingende mønt eller rødvin
Fiestamk7

Næste

Tilbage til Tips og Tricks