On May 20,
Peter Christian Lange said the following:
Kære Jacob Alkil Bare lige så du er informeret om hvad dit personale foretager sig.
viewtopic.php?f=16&t=1734 Med venlig hilsen Peter Lange
On May 20,
Jakob Alkil said the following:
Godmorgen Peter, Mange tak for linket - jeg har ikke tidligere set dette - eller været på Ford Klub Danmark - bizart nok! Jeg er ude af kontoret lige nu, men når jeg kommer tilbage vil jeg komme i dybden....Og så hører du fra mig igen. Med venlig hilsen Jakob
On May 20,
Godmorgen Jacob. Tak for dit svar. Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen Peter
On May 20,
Alternativt kan du maile mig direkte på
peter.christian.lange@gmail.comOn Jun 7,
Hej Jacob. Håber at du vil kommentere på det nævnte ? Med venlig hilsen Peter
On Jul 6,
Hej Jacob. Ville du kommentere eller er du ikke interesseret ? Med venlig hilsen Peter Lange
On Jul 12,
Jakob Alkil said the following:
Hej Peter, Jeg har tjekket med vores Service Chef, som bekræfter at vores kundeservice har besvaret din henvendelse i overensstemmelse med Ford´s reklamationsbestemmelser, samt at Ford forhandleren har ydet kulance på denne reparation. Ford Motor Company kan ikke være dig yderlige behjælpelig.
med venlig hilsen
Jakob Alkil
On Jul 18,
Hej Jakob. Tak for dit svar. Selv om jeg ikke kan bruge det til så meget. Det er så skuffende at I ikke, som producent, tager noget ansvar i en sådan sag. Design fejl på dele til Jeres biler er jo ikke noget I forholder Jer til. Pinligt. Men I ligger det fulde ansvar ud til Jeres forhandlere som ikke har en chance for at vide hvad der kommer af reklamationer på fejl/ Men som FDM sagde til mig. Køb ikke en Ford. Deres garanti er ikke bedre en en hårdtørre til 150,- kr !! Som nævnt tidligere er jeg færdig med at købe biler hos Ford. Det er også en opfordring jeg taler højt om til andre der overhovedet overvejer at købe en Ford. Jeg vil poste dit svar på div. blogs og andet når jeg er tilbage fra ferie. Med venlig hilsen Peter Lange