Hvor er det ringe..

Kom med dine forslag. Surt som sødt.

Redaktører: Allan Larsen, Postal

Hvor er det ringe..

Indlægaf Skoust » ons maj 08, 2013 11:27 am

Der er nogle trådemed "flot hjemmeside" "Godt gået" osv osv.. Men hvad er det der er godt gået? Forsiden består af tre links, hvoraf kun det til Forum virker, så er det et banner, med - EN SNOWBOARDER?!? Hvad f... skal det på forsiden? Så står der UNDER OPBYGNING.. Det ved vi så allesammen godt.. Det har nemlig stået der i måneder.. Kan godt være jeg lyder som en gammel sur stodder nu, men KOM DOG I GANG!!! Få lavet et ordentligt banner.. Fjern de links, der ikke er aktuelle og få den bygget op, i stedet for at skriv det er meningen - engang hen ad vejen.

Der kommer næppe nye medlemmer, hvis det eneste de oplever, er "UNDER OPBYGNING" måned efter måned..

Billede

/Skoust
Skoust

Re: Hvor er det ringe..

Indlægaf Ford Brian » lør maj 11, 2013 1:23 pm

Kan kun give dig ret og sådan er det hele vejen igennem, netop en af grundene til at jeg forlod bestyrelsen :D
Billede
Billede
Ford Brian

Geografisk sted: Sæbyvej 29, Sæby 4270 Høng

Indlægaf Allan Larsen » lør maj 11, 2013 5:32 pm

Hej Skoust.

Kom og få hele historien bag den stillesigende bestyrelse til den årlige generalforsamling på vestbirk 1/6-2013 kl. 13.00.

Som det kan læses i indkaldelsen lægges der op til at nedlægge klubben,hvis ikke der kommer friske kræfter tilbestyrelsen,der vil være med til at overholde klubbens vedtægter.

Att. Brian: du var jo netop en af de kræfter der skulle til for at løfte de opgaver der ligger i bestyrelsesarbejdet. At vi så ikke var enige om hvordan og du så hoppede fra er jo en anden sag.

Jeg opfordre alle der har interesse i at viderefører klubben, at stille op til bestyrelsen ved generalforsamlingen.

Allan Larsen
Formand.
Allan Larsen

Indlægaf Ford Brian » søn maj 12, 2013 7:58 am

Allan jeg sprang fra da i er alt for useriøse, jeg ville have den ekstraordinære generalforsamling men det kunne ikke lade sig gøre da i var 2 mod mig flot sådan en gang fis den skulle bare have været afholdt for længe siden, og så er der de ulovligheder der er forgået i den tidligere belsyertese har generalforsamlingen og medlemmer fået besked om det nej, og hvad med klubbens ejendele er de stadig hos den tidligere kasser, så i mine øjne er der ikke sket en skid det sidste halvandet år andet end et træf på Vestbirk.
Brian
Billede
Billede
Ford Brian

Geografisk sted: Sæbyvej 29, Sæby 4270 Høng

Indlægaf Skoust » søn maj 12, 2013 6:06 pm

Vestbirk ved Skanderborg / Horsens? Det er faktisk ikke længere væk, end at det kunne ha været muligt, hvis det ikke var fordi der er hele byen til Sommerfest fra 13:00 - klokken-rigtigt-tidligt-næste-morgen..

Jeg er ikke hjemmesidehaj, men jeg hjælper hellere end gerne til med noget grafik, hvis det kan hjælpe.. Jeg leger lidt med PhotoShop ind i mellem, og har da hjulpet til forskellige steder tidligere..

MEN.. Blir aktivitetsniveauet ved med at være som nu, kan jeg da kun stemme for I nedlægger siden.. Der skal da være gang i den, ellers er det da spildt krudt..

/Skoust
Skoust

Indlægaf Bytmand » søn maj 12, 2013 6:27 pm

Vil gerne støtte op om at siden er i for ringe stand og det er tildels min skyld, da jeg satte en masse i søen, men blev forhinderet i at få det lavet færdig. Jeg vil forsøge at genoptage lidt arbejde på siden med hjælp fra en usynlig ven, he he. Men dette er en større opgave og klubben har meget længe søgt om hjælp efter tabt af Mach. Jeg vil gerne igen søge om hjælp fra alle som ved lidt om Joomla systemet. Kan ikke love at alt kommer til at virke med et knips, men vil prøve at gøre lidt mere for det. :?

Att: Brian. Jeg har set dit indlæg, læst det det nøje og har lagt en besked til dig på FB. :D Lad os snakke om de ting igen.

P.s. Der ligger et referat fra Vestbirk 2012. viewtopic.php?f=15&t=272
Bytmand
Site Admin

Geografisk sted: Bøgeskoven i Ebberup. Fyns land.

Indlægaf Postal » man maj 27, 2013 6:06 am

Bare brug dette link index.php så hopper du direkte til forumet.
Postal
Site Admin

Tilbage til Ris og ros