Eftermontering af navigation i Ford Fiesta

Teknik hjørnet.

Redaktører: Allan Larsen, Postal

Eftermontering af navigation i Ford Fiesta

Indlægaf bent60 » fre mar 11, 2016 10:21 am

Har overvejelser om eftermontering af navigation i min Ford Fiesta 1,0 Ecoboost Titanium med automatgear, årgang 2015.

Har været i kontakt med 2 fimaer der begge siger de kan levere system, der kan monteres i min Fiesta. Firmaerne er henholdsvis Navigo og Bil-navigation. Nogen der har kendskab til firmaerne og kvaliteten af deres produkter (er klar over de er fremstillet i Kina).

Nogen der har monteret navigationsanlæg fra et af de 2 firmaer - og hvis, fungerer det som det skal? Er radiolyden typisk dårligere en i den fabriksmonterede?

Hvis jeg vælger at få monteret navigation, er det meningen, at jeg vil have bakkamera monteret samtidigt - virker det sammen med den type navigation systemer?

Ved at der i hvert fald fra det ene firma ikke fåes GPS med dansk tale, men det gælder vel alle disse Kina navigationer, ikk?

Nogen der har kendskab til andre udbydere af navigationer (i den prisklasse) og ved at de fungerer ved montering i Ford Fiesta.

Kan der være problemer med, at disse navigationer kan påvirke bilens software?

Som mine spørgsmål nok antyder, er jeg teknisk analfabet,men håber alligevel der er nogen, der vil bidrage med at gøre mig klogere!
bent60

Tilbage til Tips og Tricks